Monday, October 25, 2004

memories...

salam blog!

sabtu kelmarin,as i've wrote in my posting last week,managed to spend time dengan my collegemates dulu.we had a great laugh..masa cekya sibuk nak pilih comforter & cadar for raya,2 of them sibuk gelak-gelak,buat lawak bengong.hadui la...letih nak layan.usually,i'll be the one to be the clown tapi penyakit clown dah jangkit kat anak dara lagi 2 orang tu..eisk..rasa macam nak hantar balik jek...huhuhuhu....

pastu,masa jalan-jalan along the shops,one of them,aan,my best mate masa kat UK,hand me something.a piece of paper from our past.our days in UK...nak tengok?here it is...click on it;

::a letter written by yours truly::

i remembered,i didn't sleep for 2 days masa tu.memang letih sangat coz we had to rush for the final paper submission.masa baca kertas tu...rasa childish sangat masa tu.rasa sebak pun ada...it was the best years of my life-my studying years!i was speechless when she handed me the writings.so cekya mintak kat dia to scan and simpan.hehehe...she was happy to lend me that piece for memorable paper...

lepas balik dari buka puasa dengan my friends tu,cekya berbaring atas katil,terkebil-kebil,reminiscing the old times...;

the day i arrived kat heathrow;
the day we went out shopping to buy the necessaries;
the day we started classes;
the days we spend studying@sleeping in the library;
the days we moved about dari halls,to YMCA,to homestay;
the day when i missed my parents,my late grandma & my brothers;
the days when i get surprised calls from 'him' masa kat halls...

sedar tak sedar,it's been 5 years since i left UK.there were so many things have changed during that period of time.pahit manis hidup cekya selama 5 tahun kebelakangan ni was simple undescribable.terlalu banyak yang cekya dah tempuhi.

and some say that "pengalaman itu mematangkan"...cekya admit,it has made a big difference in ways i look at things.tapi,satu saja which spoil the whole maturity thing.i tend to cry.tanpa cekya sedari,cekya mudah tersentuh dan senang menangis...cekya pun pelik but it's the truth!

walau apa pun,cekya teramat bersyukur sebab cekya dapat mengalami sendiri cara kehidupan dan study kat tempat orang.and those memories is "tied nicely with a ribbon and kept warm" in my heart...

sampai sini dulu...till later guys!

wassalam...

1 comment:

Anonymous said...

pengalaman mematangkan, dlm pada masa yg sama mengajar...

Op