Saturday, October 23, 2004

emm....

salam blog!

it's 5:36am,saturday morning.

i'm actually not in the mood for anything since yesterday.and i can't sleep last nite.it took me hours to get my eyes closed.pagi ni,payah nak bangun sahur!

masa tengah golek-golek tu,i wrote something.something that represents what i feel;

mengapa harus aku lalui
getar hati yang cukup meresahkan
merebah tubuh tidak menyenangkan
bersimpuh juga tidak membantu
apatah lagi untuk tegak berdiri
teramat pasti,fikiranku terganggu
banyak yang tidak terungkap
aku betul benci dengan rasa ini
bosan aku dengan keluh yang sarat
mungkin ia hanya mainan perasaan
lantas jiwa menjadi mangsa
cuma hati kecil berharap
segalanya berakhir
dan mengusir rasa tidak senang
ya Allah,padamu aku berserah
atas ketidaktentuan emosi ini
atas kelemahan akal yang terkadang
tidak bertepi...

i just can't understand myself sometimes.the fact that i let myself being dependant to certain people,and when the person's not around,i tend to get myself carried away.i truly hate it!urghhh!!!!

dah nak pukul 6 pagi.i guess i better get off and solat subuh.till later...

wassalam...


p/s : the buka puasa with colleagues went well.i'll post the pics on monday,insya-Allah!errr....i think about 'you' alot.why ah?arghh....lembik betul cekya nihhh!

2 comments:

Anonymous said...

antara puisi akak yang saya suka.idea yg spontan di subuh ramadhan =)

[ z ]

she-blocks said...

thanx sis...;)