Tuesday, June 28, 2005

khayalan bersamamu..

aku rasa macam ada something..
yang bottled up in my mind, my heart, my soul..
rimas sangat..
sebab aku tak tahu macam mana nak luahkan..
betul ke kata-kata "some things are better left unsaid",
boleh digunapakai?
valid ke?
aku rasa, dalam case aku nih, memang tak boleh la!
sakit dada!
sakit jiwa!
tapi aku rasa cukup susah untuk ceritakan..
apa yang ada dalam hati aku..
huh..bila sebut pasal apa yang ada dalam hati..
mata aku berair, sama meraung dengan hati aku..
ketawa aku dah tak boleh nak cover sebak aku..
lawak bangang aku pun dah tak boleh nak lindung segala sedih aku..
kenapa jadi macam ni?
kenapa aku tak boleh control diri aku sendiri?
jenuh aku pujuk diri sendiri.
to get over it.
to let everything go.
and be on my own.
dan berdiri atas perasaan sendiri.
tak payah nak babitkan orang lain dalam hal nak handle feelings aku sendiri.
semalam.
aku nangis. aku teresak.
dah lama aku tak nangis macam tu sekali.
rasa lega sikit.
tapi aku masih rasa sebak.
sampai sekarang ni.
letihnya melawan perasaan ni.
and now, i felt numb. blank terus.
kenapa dengan aku ni?

No comments: