Tuesday, July 06, 2004

=sendiri lagi=

assalamualaikum...


i took this pic of a little birdie 'lepaking' on the electric wire in front of my house...looking at the sun,i guess this lil' one is having it's morning sun-bath!huhuhu...below is something.got an 'ilham' when visiting alone's place...

enjoy!wassalam...

p/s:alone...took my pic eh...kena belanja nih bro!hehehehe...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aku lemas
kau datang
kau pergi

aku mual
kau berlagak
bagai tidak bergari

aku juga benci
lihat kau senyum
walau kau salah

usah lagi
kau hambat
waktu manisku

jangan lagi
datang dengan harap
kerna aku sudah muak

tinggalkan aku,sendiri!


cekya
4:49pm
060704

3 comments:

Anonymous said...

belanja doa kesejahteraan awak boleh? tak pun sedekah jer..caranya.. pergi kat cermin lepas tuy senyum selama lima minit.. haaa kan awak dan sedekah..its me laa alone...

zuril said...

oh my god..superb! subhanallah,cantiknya that pic.. =)

she-blocks said...

alone ~ iyolahhh...cekya tak kisah..i'm not a professional photographer either!i'm pleased to share my pictures with you..:)

zia ~ comel ek buwong tuh lepak situ...and it was a very refreshing morning!!