Friday, November 05, 2004

semlm...

salam blog...

serasa macam dah lama cekya tak menulis-maklumlah,orang minat menulis...sehari tak menulis pun,cekya rasa lama sangat!

anyway,yesterday was filled with tears.'dia' dari masa lampau cekya,hadir semula.he has changed in many ways.agaknya sebab dah ada isteri dan anak,maka all his bad traits dah tak ada...alhamdulillah. tapi yang tak bestnya, segala memori datang semula. dan yang paling cekya sebak, 'dia' masih ingat mama,ayah dan adik-adik cekya. 'dia' minta cekya cari someone to be married to and have a family of my own. bukanlah semudah itu!

maka semalam penuh dengan rasa sebak. sebak sebab rindukan masa dulu. rindukan segalanya. rindukan kehidupan bersama dengan 'dia'.mungkin ada officemates yang perasan. cekya buat tak tahu aje. it's gonna be more worst if i talk about it with anyone.

*************************

anyways,cekya buka puasa dengan officemates kat paradise palace,sogo. alhamdulillah, food dia not bad. buffet for RM19.90++. taklah mahal sangat compared to other buffet yang kat hotels around kl nih. ada yang sampai rm90++...makan ke,buat kenduri tu?hehehhe....

jom la sesiapa nak belanja cekya...;)

take care people.
wassalam

p/s : alhamdulillah, awak bahagia sekarang dengan life dan family. jaga diri elok-elok,moga Allah sentiasa memberkati kehidupan awak, isteri dan baby awak.


3 comments:

Anonymous said...

akak juga akan bahagia,suatu hari nanti.Tuhan itu Maha Adil.sama-samalah kita berdoa,ek =)

[ z ]

Masdalifadzlie M Saaid said...

cek yaa.. nak duit rayaaaa!!

Anonymous said...

sedih lagi.. dah nak dekat raye dah nie... happy la sikit.., ok. takecare.. * alone