Monday, March 31, 2008

cop mohor.


malam tadi, aku menahan marah. sakit bercampur marah. tak ada rasa yang lebih pedih dari itu. aku tak dapat menyalahkan sesiapa, waima diri sendiri. ianya kemalangan.

tapi bila ada yang menyalahkan aku atas kemalangan yang membakar itu, aku rasa, pedih itu lebih dari rasa pedih. sakitnya, aku yang rasa. untuk apa menambah lagi rasa perit yang aku rasa. nasib baik tak perlu ke tahap operasi memindahkan kulit peha ke bahagian yang terbakar. hik! hik! semestinya bukan kecederaan terbakar tahap ke 3.

aku sensitif? terlalu sensitif? atau aku sebenarnya sudah tidak tahan dilayan sambil lewa. bosan hanyak berdiam tanpa protes.

tapi, kalau protes, aku akan dicop. kurang ajar. melawan. haih!

takpelah. terbakar sikit aje. peratusan keluasan kawasan kulit kau luas, cekya. tak perlu risau. hahahaha! oh pedih!


bertambah satu lagi cop mohor di tangan akibat hot glue gun. huk! huk!

No comments: